vrijdag 23 september 2011

Easy peasy, Lemon squeezy!

     














 Eeasy Peasy, Lemon Squeezy! is 1 van de nagellakjes van Catrice die ik kon scoren met 50% korting omdat deze 
     uit het assortiment gaat. Toen ik dit lakje in het schap zag,moest ik hem gewoon hebben! het straalde 
     iets zomers en fris uit,wat me wel heel erg aantrok. 

Zoals je hier boven ziet op mijn nagels; het streperige effect! ik wil niet zeggen dat ik een pro ben in nagelslakken
maar ik heb het van meerdere mensen gehoort. Voor de rest is het een mooi kleurtje,lekker fris! echt een zomers  
lakje dus. Hij dekt na 2 a 3 laagjes prima,maarja dat streperige effect vind ik dan wel weer jammer achja!

Easy Peasy, Lemon Squeezy is te koop bij Kruidvat & Trekpleister,
als je geluk hebt ligt is die er nog voor de helft van de prijs!

Heb jij zelf dit lakje? en wat vind jij er van?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten