vrijdag 23 september 2011

Light the fire.
















Toen ik laatst in de Trekpleister liep,kwam ik langs het vak met de Catrice make-up.
Ik zag dat er op een aantal producten stickertjes waren geplakt,en dat betekent meestal?! ja precies,korting! 

















Deze lipstick heet Light My Fire,het is een mooie rode kleur en van dicht bij zitten er kleine glittertjes in.
Net als bij de andere lipsticks staat er op de lipstick zelf Catrice,en ook op de behulsing.













 Op mijn lippen is de lipstick ook rood.De glitters zie je niet meer als het eenmaal op je lippen zit,
 dat vind ik best wel jammer want ik vind een subtiele glitter in een lipstick wel mooi.
 De lipstick blijft niet lang op je lippen zitten,dus als je ergens heen gaat moet je hem wel met je meenemen
 als je rode lippen wilt houden.

                                             Light My Fire is te koop in de Kruidvat & Trekpleister.
                                             Voor ongeveer 2,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten